~ TH Forever and ever

2013-01-28 @ 17:49:00

~ Var hemma idag ifrån skolan, hade frossa och feber igår natt.. Har iallafall sovit och kollat på film men så har jag också gjort klart natur frågorna! Duktig jag är. Iallafall rubriken till inlägget, satt ett litet tag och lyssnade på musik och då kom tokio hotel upp, asså åh den gruppen får ens hjärta att stanna. Dom kommer alltid betyda så himla mycket för mig eftersom dom har hjälpt mig i bra och dåliga stunder. Vill så gärna tillbaka till stunden jag stod på deras konsert, allt va perfekt och jag va hel. Vill så gärna tillbaka till det ögonblicket. Och har ni sett hur mycket dom har förändrats? De har blivit så sjukt jäkla snygga! De 4 pojkarna kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback