~ Sommarlovet officiellt slut

2013-08-21 @ 19:36:00

~ Känns väldigt tråkigt att sommarlovet är över. Men jag är så grymt nöjd med min sommar, lätt bästa sommaren! USA va ju helt klart höjdpunkten, alla nya vänner och alla saker jag har fått se.. det är sjukt, alla får inte den möjligheten att åka till USA i en månad och studera! är så grymt glad att jag tog chansen och sen att jag fick uppleva det med Elina gjorde det inte SÄMRE! är så glad att jag åkte med henne. Värmland och Göteborg va också väldigt mysigt! 
 
Iallafall första skoldagen.. Ja vad ska man säga? det kändes helt okej, lite tråkigt att allt kommer bli som vanligt och så men två år kvar sen studenten, tagga haha!
 
My 2nd home (wimsy)Josh Hutcherson at the WIZARDING WORLD OF HARRY POTTERHarry PotterPalm trees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback