~ Vad gjorde ni igår?

2012-06-28 @ 11:54:20

~ Hej mina fina och trogna läsare! kul att ni alltid tittar till min blogg, är väldigt tacksam över det, för det är ju ni som gör så jag vill blogga :) iallafall igår så sov jag till 9!??!? i cypern var jag så van vid att gå upp vid 8 men i svensk tid va det 7 så det var ju samma som en skoldag.. hm iallafall jag kollade på harry potter och lite andra filmer, Jag väntar nämligen på att jessica ska komma heeeeeeeem gaah orkar inte!! vi har varit ifrån varandra mer än en vecka, jaa vi beter oss som vi är ihop haha! (fatta det var ett skäääääämt). Igår nätshoppade jag lite också! tjoho! :) riktigt awesome grejer, självklart kommer det bilder har köpt bland annat ett par vans. Ikväll lovar jag er (har lovat er förlänge, förlåt) att det kommer komma bilder på saker jag har köpt. men nu ska jag ta och lägga mig och sova eller något, hare gött och bli inte för uttråkade nu för jag är snaaaart tillbaka!

CIAO! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback