~ Mitt 2011

2011-12-31 @ 14:44:43

Här är en sammanfattning av mitt 2011
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, några iallafall 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, as söt unge! <3
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du?: Cypern<3
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: En sak.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: Finns många!
8. Vad var din största framgång 2011?: Framgång? hm.. ingenaning.
9. Största misstaget?: kommer inte på något
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja! har varit sjuk riktigt mycket det här året.
11. Bästa köpet?: Lita spike.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder och skor helt klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Born this way, snälla bli min och jag kommer<3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Både och!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Jaa du.
18. Hur tillbringar du julen?: Med min underbara familj.
19. Blev du kär i år?: Ja.
20. Favoritprogram på TV?: Desperate housewife
21. Bästa boken du läste i år?: Lilla stjärna.
22. Största musikaliska upptäckten?: hm.. hur menar du nu?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Moppe, men fyller ju år på onsdag och då kanske får jag något annat jag önskar mig just nu :)
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej inget faktist.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Min familj firade mig, det är alltid lov på min födelsedag så efter brukar jag sova haha och sen fira mera på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja faktist.
28. Hur skulle du beskriva din stil år?: Jag vet om vad jag gillar, och tar på mig det jag gillar.
29. Vad fick dig att må bra?: Familj och kompisar helt klart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ryan Gosling Rawr ;)
31. Vem saknade du?: ellen och annie helt klart.
32. Träffat några nya människor? Ja! riktigt underbara.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback