åsa och jakobsberg

2010-06-07 @ 21:16:56

hej hej! idag va jag och klassen hemma hos åsa, det var väll skoj. sen vid 2 tiden drog jag och irma till jakobsberg, jag köpte: skor, långlänning och ett linne och så köpte jag och irma ett halsband! och vi käkade på BK, sen så hämtade mamma oss, tänker kanske lämna tillbaka skorna för att köpa dom dära på nelly, men vet inte. har provat longboards idag grymt sköna! hm, iallafall! nu ska jag gå och fixa mitt face och ta bort allt smuts, haaha nej men, iallafall ha det gött!

Pussis ifrån:
Betalisa

jag har faktist glömt att lägga in bilderna på nagelacket (metallica) och shopping bilder ska nog ladda kameran och ta och ladda överbilderna och ta foto på linnet, klänningen och skorna, hm ajaa! ni får se det i helgeen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback