sådär nu blev min blogg lite mera "jag".

2011-08-07 @ 03:27:54

Blev grymt nöjd med resultatet, ska fixa till lite annat också men det får duga, blev så sjukt trött på den desingen jag hade, har ju typ haft den i ett år man blir ju trött på den tillslut, och nu så tänkte jag det va dags att byta, såå här är den nya desingen inte mycket har ändrats men vissa saker! :)

imorgon så blir det att fortsätta med mitt rum! ska också ta itumed att fota sakerna jag har köpt de senaste veckorna, har ju inte blivit så mycket shopping bilder, tycker ni jag ska fortsätta lägga upp vad jag köper? :)


Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

Jag tyckte det blev skit snyggt!

2011-08-07 @ 03:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback