~ Dag 3 med tungpiercing

2014-01-22 @ 00:06:25

~ Valde att göra en egen kategori till det här ämnet. Iallafall idag när jag vaknade kändes min tunga väldigt "lugn" (haha) den va svullen men hade inte så jätte besvär av den. Har börjar läspa lite mer än igår eftersom jag försöker använda min tunga så lite som möjligt, märker av att ju mer jag pratar desto större blir den i munnen.. Ganska jobbigt ;) men nu på kvällen så har det gått ner väldigt mycket och jag kan börja se staven på piercingen vilket är väldigt nice för att nu vet jag att det går åt rätt håll. Är faktist inte så jätte hungrig som jag trodde att jag skulle vara men det jag saknar mest av allt är nog att kunna tugga.. Riktigt tråkigt att allt man får i sig är flytande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback