~ Justin bieber och Lana del rey in my heart <3

2013-05-02 @ 19:07:40

~ 8 April så var min kväll helt magisk!! Fick se min älskade Lana som jag har tjatat och tjatat om. Världens bästa och underbaraste kvinna! Kvällen spenderade jag med Elina den fina! Allt va perfekt och nästa gång hon kommer, så kommer jag helt klart gå igen!! <3

~ och den 23 så hann jag och Sofia få biljetter till våran alldeles egna justin bieber! Vi var så otroligt lyckliga. Vi fick på A läktaren och det var perfekt, han var så sjukt bra live! Skulle helt klart göra om det!! <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Fick ni Fucking A-Läktare??! :O fan va AAWWEESOME!
Och när gång nån av dom kommer hit, är det du om jag ska gå! Fatta!;) hihi puss :*

2013-05-06 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback