~ Q/A

2013-01-18 @ 19:48:00

 Svar; Hej Anonym! Jag köpte mina skor på Nastygal.com, de gick på 218 dollar = 1 509 kr och visst är det ett mycket bättre pris än vad nelly har/hade kommer inte ihåg vad de tog för pris men det låg vid 2.200 kr tror jag. men allt va ju frid och fröjd men när jag skulle hämta ut dom så kom tullen och den gick på 800 kr. Så i slut ända blev allt sammanlagt 2.309 kr Så man kan väl säga att jag inte vann så mycket på det men det bästa är ändå att det inte är någon i sverige som har i färgen "kräm" eftersom det inte säljs någon i den färgen i sverige och jag är jätte nöjd med dom ändå! hoppas du fick svar på din fråga och om du har någon mer fråga så är det bara att kommentera.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback