~ Dagen med min lilla sofia! ~

2012-09-23 @ 02:11:00

~ Jahopp hej söta läsare! idag så bestämde sig jag och Sofia att vi skulle in till stan och kolla bio! myys!! så jag bokade till "snabba cash" och efter det så drog jag vidare hem till Sofia för vi skulle kolla på ettan till "snabba cash" men jag var väldigt flummig och kunde inte direkt koncentrera mig på filmen + gillar inte blod filmer! Men ska se den första "snabba cash" någon dag för jag är väl den enda människan i sverige som inte har sett den? haha men iallafall vi bestämde oss för att kolla på "flimmer" istället och när vi va i stan så kollade jag också efter en jacka som jag hade spanat in men den hade dom inte fått in än *snyft* men sofia fick med sig en vanlig vit t-shirt! Jag tyckte att filmen var helt okej! lite små rolig sådär och VÄLDIGT random haha, Soofia: "Jag kan fritera din banan". JAG DÖÖR! sen efter filmen så drog vi hem till mig vi hämtade kolapopcoorn, kakor och massa annat gotti! occh hemma hos sofia så kollade vi på en film och hade det myyys!! Och det här måste göras om B-ruden ;) mycket skratt och tårar! <3
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart vi måste göra om de Bettan, grymt rolig kväll har de varit! :D <3

2012-09-23 @ 02:44:58
URL: http://sofiiakarlsson.devote.se
Postat av: Sofia

Klart vi måste göra om de Bettan, grymt roligt har det varit! :D <3

2012-09-23 @ 02:46:31
URL: http://sofiiakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback