~ Min nya bräda

2012-06-28 @ 22:57:55

~ Ska berätta lite om min nya bräda, några kanske undrar lite saker. iallafall det är en cruiserbräda ifrån globe alltså en globe bantam 62mm Globe hjul i 83a. om jag inte har beskrivit tillräckligt så får ni fråga en fråga, iallafall har varit ute och åkt med den och den är as skön! lite hal bara eftersom det inte finns något griptape (ni som inte vet vad griptape är, det är lite som sandpapper enkelt förklarat. Som man har på en skateboard/longboard för man ska få bra grepp med fötterna, eller skorna), den är väldigt lik en penny board, men någon sådan är den inte! men jag hade tänkt mig köpa mig en sån också hehehehe jag är craazy. Men jag behöver en penny board!! men iallafall den är skön i svängarna och jag tycker den är AWESOOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback