~ Vad har hänt med bloggen?

2012-02-14 @ 20:20:37

~ Ja det är en sjukt bra fråga, men svaret på den är att det inte har hänt så mycket har så sjukt mycket att göra nu massa i skolan har nu börjat ligga i med tränning och det finns inte så mycket tid kvar till bloggen men jag ska fixa det! ;) har iallafall fixat gymnasieval känns sjukt skönt! berättar mera sen om det.. idag efter skolan så sjöng jag och det gick så sjukt bra! nästa gång ska vi avsluta "someone like you" och sen så ska vi börja på låten som jag ska sjunga på sommar showen, kommer berätta mera om det senare också!


I helgen kommer också bilder på mina jeans som jag köpte förra helgen och min jeans väst som jag köpte för någon vecka sen, Och snart kommer ett inlägg där jag berättade vad jag gjorde i helgen såå kika in snart igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback