~ Skolan börjar på Tisdag..

2012-08-18 @ 00:59:20

~ Hej alla underbara läsare! det har varit lite sisådär med uppdateringen men slänger in ett inlägg nu! men iallafall på Tisdag börjar skolan.. hur känns det? jo det känns helt okaj, känner att det borde vara liiite längre med lov, har fått nojja om om jag har valt rätt program och sånt.. inte kul!! iallafall jag är forever alone som ger mig själv frågor i mitt inlägg.. tjoho! men iallafall det sköna är att jag kommer komma igång med Yoga och Zumba igen ska gå med Jessica. Så hon och jag ska fixa våra "beach body" inför ******* nästa år! (det är en liten hemlis som kommer komma ut snart, lite planering behövs) så nu ska man bli fit! äntligen?!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback