~ Svar på frågestunden

2011-09-26 @ 19:46:55

Vem ser du upp till?

Svar; den jag ser upp till är natacha peyre, hon har finaste stilen och hon lever typ ens dröm, Bo i L.A mina framtids planer! och självklart älskar jag ju hennes blogg!! 


1. Vilken är din favorit färg?
2. Aik eller DIF?
3. Har du rest någongång själv?
kram! :)
Svar;
1. Min favorit är lila, rosa, röd, blå... typ alla färger men lila är finast!
2. Är inte såå insatt i fotboll men säger Aik för dom har snygga färger hahah ;)
3. Ja det har jag! eller det var med min syrra åkte till jersey och va där i 3 veckor + paris ;)

Vad gillar du för musik? :)
Svar; Det beror på vilket humör jag är på, men för det mesta chill musik!



Du måste välja:

Natt eller dag
Sova ensam eller
Med någon
Vatten eller Mjölk
Blogga eller Tumblra båda!
Kinamat eller Macdonalds
En ful kille som är snäll (inte föööör ful? :o) eller en elak kille som är snygg
Snål eller
generös
Komedi eller Skräckis båda!
(dom som inte är i fet stil är dom jag har valt ;))

Förut bloggade du om några projekt som du hade på gång vad hände med dom? och när kommer du skriva vad det var för projekt? :D
Svar; Ja juste! har ju glömt att berätta, 3 av projekten är klara ska visa er i helgen :)

Har du några tips på affärer som säljer pälskragar, fejk såklart! såg på dessies blogg att hon hade köpt en ifrån Gina men gillade inte den så mycket. har du något annat förslag?
ha det bra! :)
Svar; Jag köpte nyss en pälskrage ifrån H&M den är så sjukt snygg! den har också en klämma så man kan klämma fast den, ska visa er den i helgen, och min andra shopping ;)


kan inte du blogga mera om kläder, typ tipsa om snygga jeans eller en tröja. det skulle vara skit kul att läsa!
Svar; Såklart jag kan göra det! kommer upp ett inlägg imorgon om kläder, gjorde nyss ett om väskan, visst va den snygg? ;) 

Vem är den absolut snyggaste kändisen?
Svar; Tycker Bill kaulitz har blivit jääkligt snyygg! ååååh!! meen den snyggaste eller de snyggaste är nog johnny depp och Leonardo dicaprio och Robert pattinson ofc ;) SNART KOMMER BREAKING DOWN!!

Bill kaulitz

Om du skulle få barn, vad skulle det heta då? Tjej och kill namn?
Svar; Ett tjej namn som är riktigt fint: Alice åh så jäkla gulligt och på en kille så skulle det nog vara: Jack eller Henrik, riktigt fina namn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback