~ Idag efter skolan..

2011-09-01 @ 21:27:42

Försökte faktist blogga ifrån ildas telefon idag men kunde bara skriva rubrik... lite surt men men, idag så hade jag skola SÅ JÄVLA ROLIGT.. not är så sjukt jävla trött hela tiden :d lyssnar just nu på en as bra låt som liiiiiza la upp på sin fb siida ;) (kommer längre ner i inlägget) iallafall efter skolan så gick jag, ilda och hana till deras söta hus, sen så käkade vi rostade bröd med nutella... fast det va inte nutella hahahaha what evaah, sen så gick jag och ilda och handlade toapapper och sen satt vi och käkade på de och sen så kom myy mom och hämtade mig... och aaa det va hela min dag, ska köpa en dator till skolan, har kollat in en dator jag skulle vilja ha ska kolla på den imorgon får se om det blir något ;)

Känns lite såhär idag i skolan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback