~

2011-09-28 @ 12:38:53

Idag är jag hemma.. igår så fick jag as ont i magen... ehm jaa det var ju en nyhet borde nog gå och kolla.. men det beror nog på stress känner mig fett stressad i skolan, plugg plugg plugg bara massa jävla läxor fan man har ju ingen fritid eller något men för att få ett bra jobb så måste man ligga i jajajaj.... iallafall jag är hur trött som helst på skolan DÖÖÖÖÖÖÖÖ... nog om skolan vill inte nämna den i den här bloggen, på lördag blir det gröna lund med ilda och hana, fatta det är deras första gång wiiiie! :) och igår så skrev ju jag att jag hittade min jacka, och några undrar säkert vilken och nuuu ska jag berätta det blir en boomerang Alexandra, den är så sjukt fin! men nu ska jag göra engelska och göra någt att käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback