vaknade nyss det är en timme kvar innan jorden går under... :OOOOOO

2011-05-21 @ 11:46:06

haha jorden kommer inte gåå under ;)

Hur lång är du? 168-169 cm

Stjärntecken? Stenbock

Hur bor du? Med mamma pappa och syster

Är det din bästa bostadssituation någonsin? vadå för något?

Ville du jobba med det när du var liten? Först polis sen så ville jag bli

Är du nöjd med ditt liv? Kan inte ha det bättre

Har du bott utomlands? Nej men när jag blir äldre ska jag flytta till L.A och bo där i 3 år eller fler.

Gillar du att resa? Älskar, fast hatar flygplan :o

Nästa resa? Cypeeeern <3

Intressen? kompisar, shoppa, och muusiik!!


Vad gör dig glad? Mina kompisar, och min familj är väldigt viktig för mig. "vänner kommer och går men familjen består" sant.

Vem är du mest lik i din familj? Blandning mellan mamma och pappa

Vad köper du oftast till dig själv? Kläder!

Vad är ditt nästa mål i livet? Att flytta till L.A.

Vad är du mest stolt över om dig själv? Att jag orkar med skolan, blir lätt skol trött hiih ;)

Vad arbetar du på? va? hahah

Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? Att jag är snäll, hoppas jag? :)

Nämn ett problem du har? Dyslexi


Ger du ofta komplimanger? Ja tycker jag

Nästa inköp? Har shoppat väldigt mycket på senaste tiden men om det blir något så blir det sommar kläder, ska också beställa en ipod.

Varför har du en blogg? Tycker det är roligt att skriva åsikter och tankar. älskar att läsa om naglar och shopping sådärför är det de jag gillar att skriva om.

Vad ska du göra idag? Ska på en photoshoot(!!)


Vad ska du göra i morgon? Har inte tänk ut något än

Hur ser ditt liv ut om fem år? Då har jag påbörjat min största dröm och fan vad jag ska lyckas!!

Vad vill du säga till de som är yngre än du? var dig själv, och sluta ALDRIG att drömma för det är drömmarna som driver dig till dit DU vill. ingen, INGEN kan stoppa dig! den som kan stoppa dig är du själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback