REKORD

2011-03-06 @ 19:48:48

Hej alla små snyggingar, det är bettas friend igen. Jag hade inget och göra så jag tänkte göra ett inlägg.
Det gick jättebra att gå upp till ICA och lämna filmerna. inte samma problem som igår, men det orkar jag inte berätta..
öhhh, jag kan ge er ett tips , alla ni som sitter i sängen och degar! jag antar att ni är i tonåren och lider av HEMSK acne! Eller ja iallafall kanske ni har flera finnar för tillfället, precis som jag. Jag har hittat en grym ansiktsvårdserie! 
 
Om ni går in på apoteket så kan hitta hela kitet! det funkar skit bra och ni kommer se resultat efter en vecka! :)

angående damp rubriken så är det besöksrekord idag 3 läsare hahaha
nej jag skojja det är ju mer än 60 pers som smyger omkring på bloggen.
om ni vill göra betta glad lämna en komentar!
haha det där rimmade jöh fett co0ult bree!
okeij vad händer ikväll?
själv blir det film helsa kvällen. MYS
hoppas ni har en skön kväll
PUSS
/lottA
(det ska bli min nya kod: lottA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback