Prat om big momma

2011-03-26 @ 00:36:31

Vet faktiast inte vad jag ska säga, okeey den var faktist riktigt kul på vissa ställen men alla människor som var på filmen skrattade i fel tillfällen? hahaahh! ajjah ilda jag lotta och hanaa fyyy faaaan vaa crazzyy vi e det var ett band som spelade i kista centrum och då ställde vi oss och dansade alla bah.. eh okey? hahaahha meen vadå man lever bara en gång? :) och typ alla vi kände skulle åka till kista lite roligt faktist! äälskare! så jävla crazy sen på filmen vare några som satt bakom mig och hana fyy fan va jobbiga dom vaaar, man typ doooog -.- han höll på att sparka på hanas stol ORESPEKTLÖST! och föörst så gick vi in på fel bio HAHAHAHAH fy fan va vi dog av garv jag och lotta typ skrek till varandra: ÄR DET REKLAM? och hon bah: VAR SKA VI SITTA! hahaa omg vaa knaaaaaz! meen guuuud så kul det var, fett bäääst dag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback