Igår kista med michi

2011-03-01 @ 15:10:32

Igår var jag i kistaa det vaar niice! vi shoppade och kollade runt i massa affärer! riktigt roligt! när vi kom dit så gick vi till taco bar och käkade sen s shoppade vi, jag köpte 4 tröjoroch två ringar och michi köpte en skit snygg typ skjorta med en luva? haha fin varen iallafall och så myckeet mera! ;) kommer bilder snaart! :) men iallafall efter vi hade varit där i typ 4 timmar så bestämde vi oss för att dra, sen så stack vi hem till michi och först spelade vi sims men sen så pallade vi inte sp vii bah whaat eveah så vi tog på en ffilm, men michi föllpå och var flummig så det var svååårt att konsertrera sig på filmen haha! :)) sen kom mamma och hämta mig!

va hos tandläkaren idag! OCH GISSAAA! jag ska tillbaka till dom klockan 6!! BUUHU!  ajaah what evah, det går sääkert bra hoppas jag! :o


Bild:google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback