▲Om idag▲

2011-06-23 @ 00:38:18

KÄNNER MIG FET ÄR FET IDAG!!! omg jag döööör! känner mig som ett jävla fläskberg hahahaha, ska nu berätta om dagen! vakna av att pappa säger vi åker om en kvart... vi skulle hämta sandra på arlanda för hon kom hem ifrån turkiet.. iallafall sen så åkte vi till en pizzeria.. alexandra och jag käkade en inbakad hawaii.... JAG DOOG EFTER DEN kände mig fet som ett huus... haha iallafall sen så vid halv  5 skjutasade mamma mig till michi vi gjorde oss i ordning och sen så gick vi till centrum marry va me också sååklart ;) sen så åkte vi 10 tjejer och käkade på buffe med sushi har äntligen lärt mig att äta det! och efter buffen va magen stort som ett hus igeen... har bara ättit fet mat idag... så imorgon blir det mera ska vara med emelie så vi ska åka och köpa energi drycker och godis... omg HEJ JAG E FET! 

ajaah ska nu nörda siiims!

CIAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback