Guud va skön dag!!

2011-06-07 @ 16:42:07

vaknade vid halv 8 gjorde mig i ordning, skeeet totalt i sminket, do u feel the summer? iallafall vid 9 kom amanda till mig vi åkte till konsum för hon skulle köpa choklad och en dricka, sen åkte vi vidare till skolan vi kom en kvart försent och lärarna baah varför kommer ni sent bla bla.. ajah skit i den biten sen så kollade vi på en film, inte den bästa men vissa av skämten i den var jääkligt roliga. vet inte vad filmen hettte. sen så beställde vi pizza, skulle ha en inbakad hawaii men sket i det, kände inte för en pizza så det fick bli nuggets mums<3 sen när vi hade käkat gick jag, liza och nassim och solade men sen ringde min syrra och vi träffades lite ett tag och sen så körde vi brändboll inte det roligaste.. men tycker faktist att dagen var jääkligt kul! för man behövde ju inte anstränga sig.. ååååh 4 dagar kvar!!! <3

just nu sitter jag och lyssnar på som jag tycker personligen är en sommarlåt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback