▲Partyyyyy... roosa.... lilaa.... saaaay whuuut??!▲

2011-07-05 @ 23:03:32

iallafall idag var jag med alex och emelie vi hade vääärsta röjar humöret! först va vi hemma hos mig och chillade sen stack vi till pizzeria jag tog en kyckling sallad (ÅH FY VA NYTTIG JAG ÄR BARA DET ATT DET FINNS 244525 KALORIER I EN SÅÅN)<- jag va ironisk ;) käkade hela även fast jag va mätt som en jävla åsna (intressant att veta) sen så stack vi hem till mig igen chilllade galet och bara dreev ruunt... HHAHAHA sen så stack vi till lidl köpte lite skit och sen så gick vi till kina gungan och kollade på ett peddo... uusch!!!! och sen gick vi hem tiöl mig igen hahaaha sen hemma hos mig kollade vi på en film och käkade sockerkaka! yeppp... det va min dag dåra !

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback