▲Nu berättar jag om akuten detaljerat läs om ni vill veta.▲

2011-07-04 @ 21:46:50

jag vaknade av en konstig känsla vid revbenen/magsäcken klockan var åtta och inte mamma eller pappa va hemmma så jag får panik för det kändes som något hade gått sönder inom mig eller att någon hade sparkat skit många slag emot min mage (så jäkla obehagligt), så jag fåår så mycket panik och det gör så ont så jag börjar as bööla, jag ringer mamma i förvivlan och undrar vad jag ska göra hon säger att hon åker ifrån jobbet och hon ringer sen pappa och dom är påväghem. sen så åker vi in till akuten jag kan knappt stå för jag har så ont men vi fick komma in i ett rum as snabbt, som tur var! (när vi va där förut så fick vi vänta i 6 timmar för att prata med läkare) men iallafall en sköterska (som va hur jäkla snäll som hellst! guuud kände mig så jäkla trygg med henne) hon tog prover på mig och efter en halvtimmes väntan så kom hon tillbaka själv på den halvtimmen hade jag legat på sjukhussängen och sagt till mamma och pappa att det var något.. jag skulle döö (trodde jag) hahaha iallafall jag ska inte dö och det är bara jag som tror för mycket grejer, men iallafall hon kommer in och säger att alla prover va bra jag blir lättad (som fan) en läkare kommer sen in och känner på min mage, han trycker så hårt så jag ine känner att jag har haft ont.. borde ha sagt till ajah, men sen efter han hade känt så bestämde han sig att jag fick åka hem för proverna visade inget och min mage kändes bättre... sen åkte vi hem och jag fick vila i två dagar sen va det cypern som gällde!

I nu läget mår jag himla bra! men läkaren sa om det skulle komma tillbaka måste jag åka in igen. men som jag sa jag mår bra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback