▲JAG ÄR FET OCH BETTA SKRATTAR SOM EN GET ;o▲

2011-07-08 @ 14:44:21

Hej på er, Emelie är tillbaka, jag vet att ni har väntat på min återkomst.
Igår kom jag till Betta och aah sov här, vi har typ chillat som fan nu i två dygn ;D
Jag och Betta ska se den sista Harry Potter när den kommer ut, nice, nice! :D
Igår var det American Pie 2 på TV, den kollade vi på!

BTW så är dess fett goda, om du inte vet vad det är.
Too bad! ;)

Smakar verkligen alla likadant?



Alltid lika glamorösa bilder jag ska komma med, sanningen är att det inte finns några andra. På mig då Betta har ju typ en triljard mappar med ego bilder ;O En gång krashade hon datan för att minnet var så fullt och bilderna bara hoppade ut skärmen, men men. Är man fjortis så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback