▲HEJEHEJ▲

2011-07-04 @ 19:36:04

Jävla fittblogg säger jag bara, jag har skrivit det här inlägget 4 gånger och det raderas hela tiden nu ska vi se om det funkar. idag ska jag berätta varför jag va på akuten.. herreguud det låter fett me allvarligt, men det handlade om att hade världens hemskaste smärtor som att det va någon som sparkade vid revbenen, iallfall ska berätta mera detaljerat sen mår bra nu!! har inte heller bloggat för jag har varit i cypern berättar mera sen!! nu ska jag packa upp och hoppas mina läsare har haft det bra och gulligt att ni alla har kollat på min blogg varje dag! <3

PEACE!

mina shorts har kommit och dom är dödande!! fyy vaa fina!! blir bild seen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback