~Ett inlägg till liza

2011-07-24 @ 00:25:07

Ska berätta lite om varför jag inte bloggade på en vecka, jag har varit i göteborg, hur nice är inte det?! berättar mer aimorgon men en kortfattad text: jag va hos mina farbröder, åkte ut med min farbrors bååååt! (han har en båt hur fett är inte det;)) vi va på liseberg och på ullared, ni måste se vad jag fick med mig därifrån!! såååå snygga grejer.. lite inredning och sånt också ;) imorgon så ska jag börja med mit projekt jag har velat göra i flera veckor, nämligen ränsa ut min garderob sen städa och sen måla om rummet och sen kköpa ny säng, och ut ränsningen börjar imorgon känns väldigt skönt att det kommer komma igång, blir mera inlägg imorgon... eller idag klockan är över 12 hehehe..
har massa inlägg på G ;)



CIAO

xoxo Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback