BLIR SÅ JÄKLA ARG!

2011-01-30 @ 12:41:02

När småungar går och tar ens bilder på ens blogg, vafan gör man det för?? vet ni att det är olagligt att ta andras bilder om man inte anger källa?? vet ni det?? så frågan är ska man anmäla ungen som tog min bild?? kan jag vara så elak? haha svaret är JA, människor får jätte gärna låna mina bilder MEEEEN OM NI SKA GÖRA DET SKRIV PÅ EN LÄNK TILL MIG!! och sluta ta mina bilder utan att frågaaa!!

Jag gör samma sak om jag tar en bild ifrån någon så skriver jag alltid en länk men om bilden kommer ifrån google så kan man ju inte skriva så mycket, men snälla för f*n sluta ta mina bilder!

Är jävligt trött på det här.


Kommentarer
Postat av: Gunnarlene

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-14 @ 08:32:26
URL: http://gunnarlene.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback