Sportlov!!

2011-02-25 @ 22:32:39

Äntligeeen säger jag bara!! har gjort klart So provet! såå det käänns skönt att det är avklarat. idag var jag med ilda, irma, hana, marry och så mig såklaart! ;) vi käkade först tacoos sen så kollade vi på scary movie och kääkade såååååååååhär mycket godis, är typ full... dom stack hem vid halv 8 och nu så sitter jag här med ett försenat inlägg ! men just nu sitter jag och videowebbar med lottaaa min sötiguurka <3 men det dåliga är att jag har magknip, har tagit en alvedon och dööör hahaah neejdå ! meen det blir bilder och sånt i helgen! loovar! ni måste ju se mina ringar och kläder! ;)



Bild: en av kanye wests musik videor.

aviis på julia att hon får åka till italien och åka skidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback