Idag= trassel=shopping!

2011-02-11 @ 21:09:30

Idag= trassel! igår så satt jag 6 timmar och skrev en jäva no grej men det var VÄRT! blev skit bra! gick och la mig vid 12, lyckat -.-' men JAG GICK TILL SKOLAN I DEN DÄR JÄKLA SNÖSTORMEN! FICK TYP DAMP ahahah! men sen så skolan flöt på sen så hämtade mamma och sandra mig och sen stack vi och kollade på bio vi såg trassel! och den var skit bra haha! :) köper den nog på Blue-ray den var as gulligt! sen så gick jag och mamma och shoppa på MONKI! det var skit mycket rea! köpte 4 saker för 260 kr KAP! älskar shoppa!! sen nu sitter jag här och äter Jelly beans Yuuumyyy :) oorka om su tar läst hit hahah pusspårej isåfall!



(Btw vi såg i 3D, alla borde skriva det i sin intresse bok:))


-det är förbjudet att ta bilderna som finns på min blogg, om du ska ta något så SKA DU FRÅGA MIG FÖRST! sen länka tillbaka till min blogg om jag säger det är okej att ta bilden/bilderna.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback