Jakobsberg idag..

2011-08-11 @ 20:33:58

Ringde till dinsko och frågade om dom kunde lägga undan ett par skor till mig sen så åkte jag sandra och mamma till jakobsberg och provade, rikitgt snygga så dom fick följa med hem! guud så snygga! blir bild senaare, niiice ;) sen så åkte jag och mamma till donken, känner att det var fett onödigt USCH men så gott haah :D. när skolan börjar så blir det spinning, tennis och kanske yoga jag får se. meen som sagt rummet skulle ha blivit målat imorgon blir nog inte så men har kommit på bra väg till att måla så en dag till behövs nu ska jag titta på film med vatten! Mina lösnaglar har kommit och gelen, lösnaglarna är inte till mig det är till ett projekt nii ska få se ;) och har gjort klart 2 av mina projekt ifrån förut måste visa er!!


we♥it

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sanna B

Ja, du får berätta vad du tyckte när du sett den!



Ska bli spännande att se dina nyinköpta skor sen! :D

2011-08-11 @ 20:48:27
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback