~ Fett irriterande.

2011-08-20 @ 00:49:43

Idag när jag och emelie och alex skulle se "jag saknar dig" så... alltså beställningen gick bra, allt va skit bra när vi väl sitter i salongen så går filmen igång vi är excited som faan.. men gissa vad som händer filmen fuckar up sig, så det kom en tjej och sa att dom försökte fixa det, så jag och alex gick och köpte hot snacks, men sen när vi ska gå ner till filmen så ser vi att alla människor lämnar sallongen.. vi bah men wtf så dom ställde in bion, så jäkla synd men vi fick två gratis biljetter var så nu bli det att kolla på bio! har ju sett as många det här sommarlovet så det passade perfekt.. nu försöker jag fixa mitt internet, som är heet konstigt.. men men blir ett till inlägg snart!


Harrypotter<3

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback