Påsk naglar?!

2011-04-22 @ 13:18:00

dom här naglarna gjorde jag för två veckor sen, hade ingen tanke på att det skulle vara påsk motiv, målade först naglarna i gult, men det kändes lite tråkigt för jag brukar alltid ha något mera än bara en färg, (men fyy fan va färgen är fiin!!) så jag målade streck i svart, sen så målade jag dit en blomma och sen en till. Blev nöjd med resultatet. alla trodde jag hade blivit inspererad av påsken men det hade jag faktist inte haaha! :)




(håller på att måla mina naglar för imorgon, det är ju påsk då för er som har glömt) kan ni tänka er vad det blir för något? ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj va häftigt att du lyckats så bra med naglarna! :P

2011-04-24 @ 22:53:24
URL: http://hallonmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback