lite skor!

2010-05-05 @ 17:39:10

dessa skor, tyckte jag va ganska söta, eller snygga då! ;) gillar faktist kilklackar, vet inte varför, men ett + är att kilklackar är faktist mycket lättare att gå i! och mycket skönare! nu har jag försagt mig lite om mina andra skor som kommer i juni ;) haha! iallafall! här är dom:

 
dessa fanns bara i storlek 41, haha! lite för stort för mig :o
Märke: demonia, dom har så jäkla konstiga skor, men kan inte bara börja hata dom. jag tycker deras skor är så jäkla charmiga. jag har faktist ett par ifrån demonia.


tycker dessa skor vaa grymt fina, älskar färgen!
Märke: Demonia 

beige                          och                  svarta
Märke: öh, det stod inte dom kallas janna iallafall.

kilklackar gillar jag, men dom som är på bilden är bara 11 cm, tycker dom borde varit lite längre, om det hade varit 13 så hade jag lungt köpt! det finns en annan modell av denna, fast den är fulare, (tycker jag) kan slänga in en bild på dom sen.

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback