ny telefon och irma, marry <3

2010-06-02 @ 21:16:11

jahopp, tjena idag var ja med irma ( bästa tjejen alltså ;) ) sen så köpte vi b&j, mums! sen så titta vi på en film, sen sså kom vi på att vi ville cykla och då så cyklade vi till en lekplats men vi pallade inte stanna där så då drog vi till marry. sen så va vi hos irma ett tag för vi åkte hem till henne, hm ajaah, sen drog jag och marry upp till centrum för hon skulle hämta pengar till mobilen, jag har inte käkat middag! och det är inge bra att käka för sent! hm ska jag käka? iallafall, sen så drog jag och marry till konsum och vi köpte choklad och sen så satt vi och chillade vid kina gungan, idag kom pappa hem med en ny mobil nämligen: sony ericsson xperia x10 den är sjukt nice! ska köpa en själv! kommer lite mera bilder på den sen. har laddat över bilderna ifrån min kamera så snaart kommer fett mycke inlägg till helgen blir det nog! lördag=fest! med bästaste marry, iallafall ha en bra onsdag kväll!



jag har iallafall bestämt mig vilken mobil jag ska ha! sony ericsson xperia x10

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback