Shopping ♥

2010-01-07 @ 20:58:52

yes! nu funkar det! :D, så nu ska jag visa vad jag har köpt ♥

detta är ifrån jag och amanda var i jakan:


köpt i jakan:
♥ en söt rosett
♥ choklad-mask, den är skit bra!
♥+ två lip balm

detta var ifrån kista ♥:


köpt i kista:
♥ blå tjocktröja, tjocktröjor kan man aldrig ha för många av!
♥ tights jeans jätte sköna!
♥ ett par till tights jeans.
♥ svarta lack byxor.
♥ en svart bolero.
♥ en tröja där det står "Everyone needs an edward" och jag blev liksom kär i honom när jag såg new mon haha!
♥ och den svarta väskan köpte jag med dedde i k:5 i vällingby.

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: ida

jag med :O

2010-01-07 @ 23:41:31
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback