Inte kul..

2010-01-29 @ 21:17:22

heej alla sötabloggläsare ♥ asså gud vad tråkigt jag har! shit! för det första, ska jag färga håret idag nom nom spännande vilken färg?! :O OMMGG! haha nej men jag har skit tråkigt, sitter hemma och gör,, ingenting!.. mamma och pappa är ute och nattvandrar? liksom fattar inte vad det är bra för haha! har fixat mina naglar igen! :D JAAG ÄLSKAR DOM, FÖR PÅ LÅÅÅNG FINGRET SITTER EN EDWARD MOHAHA! :DD om ni inte fattar så gör det inget, för ska ändå lägga in ett blogg inlägg om det sen, och sen så massa bling på dom andra fick det bli, jag och Liza ska börja på gitarr igen, yes! liksom det är kul att kunna, och igår så var jag med ida, och erika va me, fixade idas naglar, ska kolla om jag hittar bild på det :p och just nu kollar jag på the osbournes på mtv, haha grymt (y) på söndag blir det yoga <3, liza kanske följer mee! <3 stan nästa helg eller något, kunde inte åka i onsdags för snö stormen, fan hatar snö : < vill ha sommar. har hittat en ny jacka! ska lägga ut en bild på den senare :D nu ska jag fixa lite med bilder och kolla om någoon vill vara social, och en kommentar skulle vara kul ♥

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: Liza

hahaha jaa ska bbli kul me gittar va fan :p<33

2010-01-30 @ 20:49:07
URL: http://kkurdiiska.blogg.se/
Postat av: Liza

gitarr*

2010-01-30 @ 20:49:16
URL: http://kkurdiiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback