Hiss eller diss ♥

2010-01-29 @ 23:33:48

Dags för hiss eller diss ♥

♥ HISS
Till bikbok, förut köpte jag inte så mycket där, men nu gör det det alltid, liksom dom har fått in så sjukt mycket snyggt, det va lite surt att jag köpte ett par jeans där för 700 och sen på rean kom dom för 400 haha men vad ska man göra! ♥


♥ HISS
Till rödhårfärg! hur snyggt är inte det, jo jagvet, ofc har jag det haha! nej men jag tycker det är snyggt, ska färga om mitt hår idag ju, undra vilken färg det bliir? detta är en ledtråd ju haha men hiss på rötthår! (hennes hår ser lite brunt ut, men tog nån random bild ifrån google så klaga inte ;))


HISS
Till Shepherds uggs! asså älskar dom, har ju höga, jätte sköna ♥
 

DiSS
BLÄ på wannabe fjortisar, sånna som går omkring med idomin hha med sträck på kinderna haha är dom så fattiga så dom inte har råd att köpa en foundation eller haha! om man skulle se en fjortis nu skulle man ju garva liksom, det va inne 08? hallåå? fast vänta lite, vi har ju en "stor wannabe" fjortis och det är ju pisse ofc! haha! det är ju därifrån dom får allt, haha töntigt!


DISS
Till lösnaglar! asså usch! sorry om du har det, men det är så grymt fult? varför inte sluta bita på naglarna, och låta dom växa? och ett tips är att måla naglarna, för då ser dom långre ut, herregud fattar inte grejen med lösnaglar, har haft det en gång, och det enda dom gör är att förstöra sina egna, och dom ramlr av hela tiden, jobbigt (!?)
och om dom ser fejk ut gör det ennu mera fulare haha!


DISS
Till din sko uggs, asså inget foder där inne liksom haha? och man kliver snett i dom, skulle aldrig ta på mig ifrån dinsko.


DISS
Till Ginatricot. asså gud, tycker ni inte att dom har så jävla fula kläder? haha nej men nu ska jag inte hålla på som pisse och ba va nej jag köper aldrig där ifrån, haha, men jag brukar handla vissa saker på Gina, men! i år har dom haft så fula kläder så kommer inte gå dit förrens om några månader haha! så därför dissar jag gina. kommer kanske snyggare kläder till sommaren (?)


pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: Claudia

jag håller med, naglarna ska va äkta! =)



allt bra med dig idag? =)

2010-01-30 @ 13:21:17
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

tack :)

härligt, yes allt är bara bra =)



planer för söndagen?

2010-01-30 @ 18:26:43
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Liza

haha asså håller med dej, bik bok har blivit grymmaste affärn på sistonde och gina har fallit helt? komigen, deras byxor e nice, men nt resten ? <3

2010-01-30 @ 21:00:07
URL: http://kkurdiiska.blogg.se/
Postat av: Anonym

pisse menar du då Kissie? :P

haha de där om naglarna skrev kissie om för ungefär en månad sen:S



kom på nå nytt!!

2010-02-02 @ 17:55:50
Postat av: Bettalisas ♥

svar: för det första, palla du kommenterar min blogg om du är en pissie lover ;) vet du att hon kopierar varje blogg hon ser, hennes blogg är bara en bluff, ser du hennes näsa, den är ju så jävla lååång bara för att hon ljuger så mycke. så din pissie lover gå ut och skaffa dig ett liv och träffa kompisar istället att läsa hennes dåliga blogg, och för det andra står du inte för vad du skriver eller? om du har en åsikt skriv det med namn, och blogg!!

tror du jag blir proveserad, haha då har du fel

puss på sånna mobbade anonyma som du ;)

2010-02-02 @ 20:02:55
URL: http://bettalisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

wanna be paow eller? bitch!

2010-02-03 @ 15:32:54
Postat av: Bettalisas ♥

svar: hahahaha! jag garvar åt dig hahahha!

OMG gud vad ledsen jag blir, du kallar mig bitch buhu, tror du fan jag bryr mig ett skit vad en pisse lover säger, och som är anonym, du är väl en sån dära liten fjortis som försöker vara pisse men du är nog säkert bara 11 år som kan vara kaxig bakom skärmen¨, skaffa dig ett liv. haha jag älskar patetiska människor! <333333333

2010-02-03 @ 19:32:16
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback