Gott nytt år.. eller något

2010-01-01 @ 20:00:01

hej hej, igår hade jag ingen tillgång till internet så kunde inte blogga, men slänger in ett inlägg nu. jag älskar nyår för då känner man att man får en ny start!, mina nyårslöften är 1. blogga mera, 2. börja träna igen (mycket), 3. bli bättre i skolan, man måste ju börja skärpa sig nu, men dom hära löftena kommer jag säkert inte hålla men ändå, det är bra med mål för nästa nyår.

 till det nya året ska jag börja med "hiss eller diss", och "dagens naglar" ungefär x) haha, nej men jag fixar mina naglar nästan varje dag, men ibalnd orkar jag inte så, jag kommer slänga in det ibland. så kan ni få lite tips om hur ni kan göra för att få fina naglar som mig, och slippa lösnaglar! :)

och jag fyller år om 3 dagar! mjaaoou ;)


Got nytt år på er alla!
önskar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback