Fick nyss ett paket ♥

2010-02-15 @ 18:17:55

hej hej allabloggläsare ♥ kom hem ifrån ida för en halv timme sen, snart ska jag få tillbaka min mobil! den svarta!! yes yes yes! ska göra en låång historia kort. jag hittade inte min laddar och då köpte mamma en laddare idag, för vi letade hela kvällen, och jag fick damp, sen i skolan gick jag ännu mera damp! asså herregud! när jag skulle till skolan så laggade mobilen, och sa att sim-kortet och gå slängde jag den i golvet, och sen så sparka jag på den, nice eller vadå ;) hahaha?! ajah, nu är jag skit gla! för jag fick ett paket nyss, och det va en rosa bandana, den vaa sjukt fin! har ju 2 svarta 1 blå och nu en rosa! hihi, man kan ju inte ha för många ;) ska också hämta ut en paket ifrån ica undra vad det kan vara! jag vet ;)), SKA KLIPPA MIG I HELGEN



dålig cam-bild men iallafall! här är den, och den är rosa! fint fint!, min blå är också och dom två svarta, hah! alla färger är fina! :) ni som inte ser vad det ska vara/eller inte vet, så är det en sjal ungefär, som man kan ha lite överallt i håret, som armband, på benet? du väljer liksom ;)

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: sandraq

hahahahaha det här var ett roligt inlägg med mobilkrånglet

2010-02-15 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback