film idag igen med ida ♥

2010-02-11 @ 22:18:27

heej alla söta bloggläsare! ♥ FREDAG IMORGON! tänk att det finns en ny fredag varje vecka, det är ju helt otroligt, haha! men hur skulle det vara med en jul varje vecka, lååång tråkigt! :O fast många presenter! :D, inte denna fredan men andra så ska jag ha fest! ofc, hihi! :D det ska bli kul! kommer säkert massa bilder! nice nice! inge bilder idag! slänger in ett inlägg innan jag drar till skolan imorgon, eller så gör jag det senare på kvällen. idag så kom ida hem till mig och vi såg någon slisk eller va den hete, misstolka inte! sen så såg vi princessa som gick på bio för några månader sen, killen som spela i filmen va snygg, haahhah jag och ida tyckte att det var synd att han va "bög" i filmen ;)



pussis ifrån:
Bettalisa




Kommentarer
Postat av: ida

slisk?? haha menar du tv serien Glee??

2010-02-12 @ 15:43:05
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: ida

jäkligt synd att han var bög!! :(

2010-02-12 @ 15:46:02
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback