Kissie är sämst på photoshop i hela sverige !

2010-02-15 @ 17:53:45

hej allabloggläsare! ♥ har kollat omkring på bloggar och haha vet ni vad jag hitta kolla:

♥ Fixat näsan
♥ Fixat större överläpp och underläpp
♥ Hakan
♥ Tagit bort finnar
♥ Gjort huden slätare
♥ Lagt till mascara
♥ Gjort sig själv brunare
♥ Ögonbrynen
♥ Gjort håret blondare
♥ Örat

tycker det är synd att hon är så dålig på photoshop, men är man svergies dåligaste på photoshop, så är man!
GE HENNE ETT PRIS! och pissies bröstoperation var sponsrad av Nyheter24, tycker dom borde sponsra henne till en ny näsa.

och om ni håller på ba " omg! du vet ju allt om kissie, för hon är din största idol" så tycker jag det är löjligt, för att det finns massa fakta, och varför slänger jag min tid på henne, jo, svår fråga, men kom igen, alla vill väl höra vad en blåst bimbo säger, haha! och nu kommer hon dra ner brunetterna i skiten, MEN! en bra grej, hon ser inte lite barnslig ut, men hon har fortfarande den låååååååååååånga näsan ;)

ska detta kanske bli en liten skvaller blogg? jo vi får väl se ;)

pussis ifrån:
Bettalisa ♥


Kommentarer
Postat av: ida

såg det där också på hotgossips blogg hon har också redigerat läpparna

2010-02-15 @ 20:56:40
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

FAIL....som om att ingen skulle märka -.-

2010-02-15 @ 21:23:24
Postat av: anonyn

din näsa äe ju inte liten den heller

2010-02-18 @ 07:39:17
Postat av: Bettalisa ♥

svar till anonym: ja, här har vi ju en till liten pissie lover, tycker lite synd om er att hon hjärntvättar er, men ni får skylla er själva ;) och du! jag är faktist nöjd med min näsa, inte vill jag operera den? näh precis, och det är grymt patetisk att du inte kan stå för vad du säger! igentligen borde jag inte skriva den hära texten liksom, hahaha du slösar min tid?!

PUSS PÅREJ <3333333

2010-02-18 @ 17:15:06
URL: http://bettalisas.blogg.se/
Postat av: duetönt

hahah ja gillar inte kissie , men du verkar ju vara sjukt avensjuk efersom du skriver om henne hela tiden-.-

och vadå inte står för vad jag sejer? <:O jag sa att din näsa inte va liten heller, vad finns de o stå för?

PUSSSSSS ÄLSKLING<3333

2010-02-18 @ 22:28:48
Postat av: Bettalisa ♥

svar till dudintönt: jo hejpårej! jag tror du syftar på dig när du skriver tönt, men det gör inget jag förstår dig! :) jag har skrivit om henne några gånger, ja GUUD! JAAG ÄLSKAR PISSIE OMG OMG OMG!!! HAHAHAAH! och för det andra du står inte för att du säger jag har inte en sån liten näsa, haha varför inte skriva ditt namn då? ;) och om jag skulle ha en mindre näsa så skulle ju jag se cp ut? jag vet att innerst inne vill du vara pissie ;) och för det tredje det stavas säger! ;) du går säket i 6:an, hahahah! ;) ♥

jag älskar dig också! dra ifrån min blogg ♥

2010-02-19 @ 15:06:49
URL: http://bettalisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag går fan i 9an i din skola!!!

så akta dej!

2010-02-20 @ 11:53:45
Postat av: michelle <3

jasso? Jag känner folk i 9an? så hon behöver inte akta sig? rör henne och du dör?

2010-04-19 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback