tappat intresset att blogga?

2010-04-14 @ 19:36:23

hm, alltså jag har inte tappat det, men dålig är jag på att lägga upp bilder och shit! men iallafall här är ett inlägg! många har ftågat om jag har slutat att blogga men nej! isåfall skulle jag skriva det här i bloggen, men nej! nej! jag har inte slutat! alltså jag har shoppat himla mycket, var ju först i kista och killpte mig ju, då blev det massa därifrån och sen så var jag i göteborg farfar fyllde 90 år! sen så var jag och irma och emelie i jakan kul kul! vi åt tå tasty´s deras kyckling sallad va så jäkla god! här kommer iallafall bilder på allt jag har köpt dom senaste 4 veckorna, se med nöje! ;)

Köpt i kista:


1. 89 kr
2. 99 kr
3. 149 kr
4. 169 kr
5. för båda 125 kr
6. 79 kr

Köpt i jakan med amanda:

det var 4 stycken men amanda fick en av varje :)
30 kr för två stycken tror jag? :p

köpt i Göteborg:


1. 249 kr
2. 79 kr
3. orginal pris: 200kr men rea så 99 kr!
4. 99 kr
5. 25 kr styck, 150 kr för allihop!

köpt idag:


Bättre bild på glasögonen och halsbandet:

1. 249 kr
2. glasögon beställda för ett tag sen 115 kr + frakt!
3. 120 kr köpt med amanda när jag var med henne i jakan förra onsdagen!
4. 249 kr

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback