nytt inlägg!

2010-04-24 @ 21:06:46

heej bloggläsare! har hittat en rolig video! haha! iallafall, jag har kollat in skor, nom nom! blir nog så att jag köper dom, för conversen jag köpte fick åka tillbaka för dom va 4 storlekar förstora, ändå stod det att det var rätt på hemsidan, så jäkla konstigt!? iallafall, vi kastrerade molly igår, hon mår bra änsålänge, en liten "bula" finns på hennes mage men dom sa att det borde inte vara någon fara, iallafall vi va i stan och då hittade jag och mamma en nagel affäär, haha! jag och mamma var tvungna och gå in! jag hittade grå/metall färg, som jag har letat efter skit länge(!!) och lite annat blev det ;) det var dyrt ! 130 kr för ett jäkla nagelack, nu får man ju hoppas på att det håller bra! annars blir jag sur! >:( ska visa sen, ska kolla på film nu typ,, funderar på att dra till grönan nästa helg, alltså! JAG VILL DIT! haha! jaja, ni får ha en bra lördag kväll!



Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback