Michelle den söta gästbloggar!

2010-04-19 @ 21:53:01

Tjäänare! Michelle känd som michi gästbloggar! <3
ööööh, jag vet inte vad jag ska skriva hähä... Men aja.

Jag har vart i skolan idag och sprungit runt (as always) och vi hade prov. sen efter lunchen så spela jag piano för aleksandra,angelica,erika,stine, elin och madde. De är så sjukt söta och snälla!
Ialf. Sen åkte jag hem och fixade lite saker, sen gick jag ut och när jag kom hem så var min katt borta?!
Jag vart skit rädd för han är ju typ min bebis!?    (Ja jag älskar min katt) Han är så söt!
Aja, jag är sämst på att blogga, kanske kan göra en videoblogg nästa gång? :D

Juuuuste, värsta patetiska och omogna bitchar som skriver kommentarer här i bloggen. Lite synd.. Nu har jag ägnat 3 jävla dyrbara sekunder i mitt liv för att kunna skriva det där... Så patetiskt..

Aja betta älskar dig pussen!


Få inte bonge elr nått nu huh ;)



Kommentarer
Postat av: Betta you know who it is ;) <333

Asså alla ni som håller på med Betta kan fan hålla käften era omogna jävlar. Låt henne vara skaffa er ett jävla liv asså. Bara för att ni är avundsjuka som bara kan köpa skor för max 300 kr!!



Älskar dig Betta :D <33

2010-04-19 @ 21:56:15
Postat av: ida

redan fått (skenerad)!

2010-04-20 @ 18:23:30
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: Michelle <3

haha! men ida dåe! :P <3

2010-04-20 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback