Kladdkaka.. mums..

2009-11-19 @ 21:06:32

Hej bloggen, igår hade jag ingen tid att logga in och skriva ett inlägg, men nu så! Min dag: gick till skolan, hade alla tråkiga änmen, sen så gick jag och dedde hem till mig och bakade kladdkaka, det är våran lilla rutin, ibland kan man släppa på orden "inte äta något sött före helgen", och jag är grymt stolt för jag har börjat ta mera hand om mig själv. imorgon vet jag inte om jag kommer kunna skriva ett inlägg för min mamma kommer imorgon så vi ska ha lite fest för henne, hon har varit i egypten (om ni undrar) hoppas hon har köpt min parfym till mig! aja men vi får se om jag skriver i morgon.




Kommentarer
Postat av: ida&Julia

vad gott med kladdkaka.

Hoppas det blir trevligt:P

2009-11-20 @ 16:48:08
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback