Patetiskt!

2009-12-27 @ 12:25:40

ja hej bloggen, hoppas ni har haft en bra jul det har jag iallafall, fick en data! jippie! :) så nu kan jag blogga mera, men vet faktist inte om jag ska fortsätta, eller så ska jag skaffa lösen på blogg, så bara dom jag känner kan gå in, men iallafall nu sitter jag och dedde och kollar på harry potter på 5:an vi har precis vaknat.


SVAR PÅ TAL:



ja okej, den hära kommentaren fick jag på min blogg, med testet om man va fjortis eller va det va, och vad denna personen inte förstår är att jag inte var helt seriös, och att tyvärr så är jag inte fjortis, eller emo, antingen är man emo eller fjortis? liksom kan ni inga andra stilar eller? jag tycker det hära är patetiskt! och att du skrev den hära kommentaren som anonym gjorde det ännu mera patetiskt!


Kommentarer
Postat av: ida

jag fick också en dator:D

2009-12-30 @ 12:20:26
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback